Ny E-bok! Behåll dina viktiga kunder i lågkonjunkturen!

Eva-Lisa Persson
maj 17, 2024

Skapa försäljning och kundservice i världsklass!

Jag har producerat en helt ny E-bok baserat på den rådande situationen.
Nu behöver vi verkligen ta hand om det viktigast vi har – våra kunder.
Det är precis detta som jag går igenom i denna E-bok.


Enligt SuperOffice CRM:s undersökning är 50 % av kunderna beredda att lämna företaget efter bara en enda dålig upplevelse!
Försäljning och kundservice är helt avgörande för ditt företagande just nu!

Jag själv har erfarenhet från tidigare lågkonjunkturer och när vi valde att fokusera på rätt saker ökade vi resultatet till 114 %.

Vill du ha gratis tillgång till E-boken? Fyll i ditt namn och e-post så skickar jag e-boken till dig direkt! (Håll utkik i spam om du inte ser den)

Eva-Lisa Persson

Eva-Lisa Persson

Säljchef & Coach

Senaste inläggen

Följ mig

Andra läste också:

0 kommentarer

Skicka en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *