K U N D S E R V I C E
"Skapa ett kundmöte i världsklass"

K U N D S E R V I CE 


När du anlitar ELICC börjar jag med att göra en noggrann analys av ert företagsbehov genom att intervjua chefer och medarbetare.
Jag skräddarsyr ett förslag från analysen på vilken typ av utbildning/coaching som passar ert företag.

  • Nöjda kunder skapar resultat och tillväxt
  • Hjälp kunden att få det kunden verkligen behöver
  • Ge kunden "DLX" (det lilla extra) och visa ditt engagemang
  • Skapa förtroende - håll vad du lovar
  • Våga utmana kunden med nya produkt och tjänster
  • Låt medarbetarna på kundservice representera företagets varumärke
  • Skapa engagemang bland personalen för att uppnå gemensamma mål


Jag skräddarsyr framgångsrika utbildningar med en unik analysmetod genom min erfarenhet. Utbildar din personal att ta hand om både befintliga och nya kunder för en ökad försäljning.

Utbildningen innehåller bland annat; lyssna på kundens behov, olika frågetekniker, hantera invändningar, merförsäljning och kundfeedback.
Medlyssning och utvecklande feedback som är en mycket viktig del, ingår också i konceptet. En tid efter utbildningen avslutas uppdraget med en viktig uppföljning och feedback till chef.

Genomförda kundserviceutbildningar inom olika branscher i hela Sverige har gett många nöjda medarbetare, chefer och kunder.

Om Eva-Lisa som coach

I min roll som coach hjälper jag dig att få goda resultat och uppnå dina mål oavsett om du vill bli en bättre ledare, medarbetare eller utveckla ditt företag.
Min långa arbetslivserfarenhet från stora företag har visat att coaching leder till lyckade resultat.
Coaching är ett sätt att utveckla och motivera medarbetare och det bidrar till att driva verksamheten framåt.

  • Internationellt certifierad ICC coach
  • Certifierad NLP Practitioner  inom kommunikation
  • Ackrediterad inom E-stimate beteendeprofil för individ och team
  • Certifierad Neuroscience coaching - Lambent International Coaching the Brain 
  • 20+ år i säljledande befattning på större företag
  • Sveriges bästa försäljningschef

Vi fick priset som Sveriges bästa kundservice!
,,
Tusen tack Eva-Lisa, du ska ta åt dig då du stöttat mig som chef och mina kollegor till vår framgång med dina viktiga kundserviceutbildningar ”Ett kundmöte i världsklass”. Det är väldigt roligt för oss då vår bransch som vi tillhör är också den tuffaste branschen med de högsta resultaten, så att bli bäst känns fantastiskt roligt för oss!
Sofia, Kundservicechef

Ett Kundmöte i världklass!
,,
Anlitar man Eva-Lisa Persson får man bra resultat.
Noggrann, engagerad, skicklig och innovativ
/ Gittse Wintring , VD
 
Tack för din kundserviceutbildning!
"Ett kundmöte i världsklass"!

/ Håkan Johansson – Årets Servicedesk Manager

Ett kundmöte i världsklass!
,,
Jag hade nöjet att under två års tid arbeta med Eva-Lisa.
En så intressant mix av kundfokus och vänlighet i samklang med strategiskt kunnande och helhetsbild är få medarbetare förunnat.
 Vill du ha ett kundmöte i världsklass anlita Eva-Lisa och elicc.se

Petter, Försäljningschef