N Y H E T E R

NY E-bok! Behåll dina viktiga kunder i lågkonjunkturen!

Skapa försäljning och kundservice i världsklass!

Jag har producerat en helt ny E-bok baserat på den rådande situationen.
Nu behöver vi verkligen ta hand om det viktigast vi har - våra kunder.
Det är precis detta som jag går igenom i denna E-bok.

Enligt SuperOffice CRM:s undersökning är 50 % av kunderna beredda att lämna företaget efter bara en enda dålig upplevelse!
Försäljning och kundservice är helt avgörande för ditt företagande just nu!

Jag själv har erfarenhet från tidigare lågkonjunkturer och när vi valde att fokusera på rätt saker ökade vi resultatet till 114 %.

Vill du ha gratis tillgång till E-boken? Klicka på knappen E-boken nedan och skriv JA i meddelandet så kommer jag personligen skicka E-boken till dig!


Försäljning är lika med service

Idag höll jag föreläsning på fantastiska #Scandic Star i Lund inom mitt favoritämne "Försäljning är lika med service" !!! Tack till alla som kom, så härligt engagemang!!!

Stort tack för jag fick komma till ert fantastiska hotell!!! 
Service i världsklass levererar Ronald VOLLSJÖTRYCK Andersson från #Vollsjötryck som levererade foldrarna!!!
Stort tack Helén Forssander  #Företagsboost och Mette  Korsmoe Koverberg  #Graphicview  för proffsigt arbete med foldern!!!

Frukostföreläsning!

Ser fram emot att komma och föreläsa om "försäljning är lika med service" på trevliga Scandic Star i Lund!

Neurologisk vetenskap - Hur reagerar vi när vi får feedback?

Som karriärcoach får jag ofta höra av mina klienter att de sällan får feedback från sin chef och när de får feedback,
 så är oftast på det som ska förbättras.
Neurologisk vetenskap visar på vad som händer med oss ​​när vi får feedback på det som fungerar inom oss, 
i stället för att fokusera på det som inte fungerar.

Tänk om du anande ditt eget värde!

Som karriärcoach vill jag lyfta "Vikingalagen".
Så viktigt att våga tro på sig själv, sin erfarenhet och kompetens
när man söker jobb och ska på intervju!

Se intervjun som ett säljsamtal från START till MÅL!!!

Gläns som en stjärna och  visa ditt engagemang på intervjun!
10 tips på hur du
lyckas bäst på jobbintervjun!

Grattis! Är du kallad på intervju?

Fem vanligast misstagen på jobbintervju som du ska undvika!

Hittills har 4 av 5 personer hittat sitt drömjobb- ta hjälp du också!

Karriärcoaching från start - till - mål!

Känn dig säker och bekväm inför din anställningsintervju

Att söka nytt arbete och nya utmaningar kan kännas som ett säljuppdrag
  • Vad ska du tänka på före - under och - efter intevjun
  • Skapa storytellning från ditt CV på de bästa exemplen från ditt yrkessamma liv
  • Intervjuträning och hur du kan "sälja in" dig på intervjun
  • Lär dig hur du ska jobba med dina viktiga referenser


Som karriärcoach hjälper jag dig när du vill göra en förändring i din karriär
  • Söker nytt jobb med allt vad det innebär
  • Vill ha hjälp med Storytelling enligt STAR-Modellen
  • När du vill ta nästa kliv i karriären
  • Utvecklas och ta nästa steg till chef
  • Ta steget att start eget

Jag vill ge karriärcoachen Eva-Lisa mina allra bästa rekommendationer!
,,
Eva-Lisa coachar dig, ger handfasta och viktiga tips på vad du ska tänka på före – under och – efter intervjun.
Hon hjälper dig till att skapa storytelling från ditt CV på de bästa exemplen som du har från ditt yrkesverksamma liv.
Du vet vad du ska säga på din intervju och känner dig extra säker och bekväm inför din anställningsintervju.
Eva-Lisa ger också mycket bra tips på hur man ska jobba med sina viktiga referenser.
Jag vill ge Eva-Lisa mina allra bästa rekommendationer.

Ulrika, IT ansvarig



Tack för din karriärcoaching!
,,
Eva-Lisa har varit min karriärcoach under en längre tid av arbetslöshet. Hon stöttade mig och gav mig feedback när jag skapade mitt CV. Hjälpte mig att leta på rätt ställe, inse vilka jobb som passade mig och var aldrig mer än ett samtal bort. Hon var väldigt engagerad och peppande under den jobbiga och tunga perionden.
Hon är en stor anledning till att jag nu hittat ett jobb jag verkligen trivs med!

Tack Eva-Lisa Persson

Jenny, Försäljningsschef