Kundservice

Skapa ett kundmöte i världsklass

E

Skapa engagemang bland personalen för att uppnå gemensamma mål

E

Låt medarbetarna på kundservice representera företagets varumärke

E

Ge kunden "DLX" (det lilla extra) och visa ditt engagemang

E

Nöjda kunder skapar resultat och tillväxt

E

Skapa förtroende - håll vad du lovar

E

Våga utmana kunden med nya produkt och tjänster

E

Hjälp kunden att få det kunden verkligen behöver

Jag skräddarsyr framgångsrika utbildningar med en unik analysmetod genom min erfarenhet. När du anlitar ELICC börjar jag med att göra en noggrann analys av ert företagsbehov genom att intervjua chefer och medarbetare. Därefter utbildar jag din personal att ta hand om både befintliga och nya kunder för en ökad försäljning.

Utbildningen innehåller bland annat;

Lyssna på kundens behov, olika frågetekniker, hantera invändningar, merförsäljning och kundfeedback.
Medlyssning och utvecklande feedback som är en mycket viktig del, ingår också i konceptet. En tid efter utbildningen avslutas uppdraget med en viktig uppföljning och feedback till chef.

Genomförda kundserviceutbildningar inom olika branscher i hela Sverige har gett många nöjda medarbetare, chefer och kunder.

Om Eva-Lisa

  • Ansvarat och byggt upp ett flertal kundservice/säljavdelningar i större företag
  • 20+ år i säljledande befattning på större företag
  • Utsett till Sveriges bästa försäljningschef
  • Internationellt certifierad ICC coach
  • Certifierad NLP Practitioner inom kommunikation
  • Ackrediterad inom E-stimate beteendeprofil för individ och team
  • Certifierad Neuroscience coaching – Lambent International Coaching the Brain
  • Expertkonsult hos Almi

Vad mina klienter säger: